Κωνσταντίνος Γ. Καπουρελάκος



Ο Κωνσταντίνος Γ. Καπουρελάκος γεννήθηκε το 1975 στην Αθήνα και από μικρή ηλικία φάνηκε η κλίση του προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό!
Ο Κωνσταντίνος είναι ο μεγάλος γιος του αείμνηστου Γεωργίου Καπουρελάκου, είναι παντρεμένος με τη Γεωργία και έχει δύο κορίτσια , την Ευαγγελία και την Αλεξάνδρα.
Σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός στο Τ.Ε.Ι  Χαλκίδας κάνοντας το πάθος του επάγγελμα ,αφού ειδικεύτηκε στα “συστήματα οχημάτων”. Από το 1999 συμμετέχει σε αγώνες αυτοκινήτου με διάφορα αυτοκίνητα που πάντα κατασκεύαζε και συντηρούσε μόνος του.
            Διατηρεί επιχείρηση εμπορίας ανταλλακτικών οχημάτων στην Σκάλα. Έχει σπουδάσει μηχανολογία με ειδίκευση στα αυτοκίνητα και συγκεκριμένα τα  κλασσικά  και αγωνιστικά αυτοκίνητα.
           Οι δράσεις του δεν περιορίζονται μόνον στο βιοποριστικό του επάγγελμα και στην αγωνιστική του ιδιότητα ως οδηγός αυτοκινήτου. Συμμετέχει σε κοινωνικά και πολιτιστικά δρώμενα και γεγονότα της περιοχής του με ξεχωριστή διάθεση ικανή να απορήσει κανείς  "μα που βρίσκει τον χρόνο...;". 
           
              Ο Κωνσταντίνος ως αγωνιστής δεν πτοείτε από την πίεση των απαιτήσεων της καθημερινότητας και συμμετέχει στις ποικίλες δράσεις με επιμέλεια, μέθοδο,  και πειθαρχία, χαρακτηριστικά που οδηγούν στην επιτυχία. 




            Από πολύ μικρός ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό με πάθος και επιμονή  θέτοντας στόχους που κάθε φορά πετύχαινε. Ο Κωνσταντίνος συμμετέχει σε αγώνες αναβάσεων, ράλλυ και πίστας από το 2000 και συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στον ανταγωνισμό ενός πολύ απαιτητικού αθλήματος καθώς απαιτεί εκπληκτική δεξιότητα και μηχανική αρτιότητα του συνόλου οδηγού- αυτοκινήτου!
        
   Η σύντροφος του στη ζωή, η Γεωργία, τον συνοδεύει πάντα και στους αγώνες ως συνοδηγός, μάνατζερ όλης της ομάδας και υπεύθυνη για τη διαφήμιση ,τις προμήθειες και το προσωπικό.
           











 Την ομάδα συμπληρώνουν δύο βοηθοί μηχανικού αυτοκινήτου που φροντίζουν την αξιοπιστία κατά τη διάρκεια των αγώνων. Εκτός του έμψυχου δυναμικού της ομάδας, τα συνοδευτικά οχήματα, τα εργαλεία και η μεγάλη ‘προίκα’ των αγωνιστικών εξασφαλίζουν την απροβλημάτιστη και έγκαιρη μεταφορά της ομάδας οπουδήποτε χρειάζεται καθώς και την αξιόπιστη και το δυνατόν ανταγωνιστικότερη  εμφάνιση τους!

           

                                          
Λίγα λόγια για τα αυτοκίνητα:

Το Simca rallye 2 είναι για τα ελληνικά δεδομένα ένα υπερ-σπάνιο αυτοκίνητο. Είναι μοντέλο του 1972 κατασκευασμένο στη Γαλλία από την Chrysler! Ο κινητήρας του, χωρητικότητας 1294 κυβικών εκατοστών, τοποθετημένος στο πίσω μέρος του, απέδιδε σχεδόν 100 άλογα(!!) και κατέτασσε το αυτοκίνητο στα καθαρόαιμα «σπορ» της εποχής.






Το Simca ήρθε στα χέρια του τωρινού περήφανου ιδιοκτήτη του πριν δέκα περίπου χρόνια από δημοπρασία του ΟΔΔΥ, σε κατάσταση ολικής αχρηστίας. Μέσα σε 365 ημέρες ανακατασκευάστηκε με σύγχρονα αγωνιστικά πρότυπα και έγινε μετά από χιλιάδες ώρες προσωπικής ενασχόλησης του ιδιοκτήτη του το μοναδικό αγωνιστικό Simca rallye 2, αναγνωρισμένο από την διεθνή επιτροπή αγώνων με ταυτότητα αγωνιστικού ιστορικού οχήματος, στην Ελλάδα!


Οδηγός και αυτοκίνητο συμμετείχαν ήδη στο πανελλήνιο πρωτάθλημα για τα έτη 2007, 2008,2009,2010,2011 και 2012 αποκομίζοντας εκπληκτικά αποτελέσματα αλλά και ενθουσιώδη σχόλια για την αξιοπιστία και τις επιδόσεις τους! Έκτοτε συμμετέχει επιλεκτικά σε αναβάσεις στρέφοντας πάντα όλα τα βλέμματα πάνω του!! 


Τα BMW M3 E30 και 323 Ε21 είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα αγωνιστικά διεθνώς!
Τα συγκεκριμένα κατασκευάστηκαν με σύγχρονα επίσης πρότυπα και βασική επιδίωξη την απόλυτη αξιοπιστία ! Ο στόχος τους για το 2012, 2013 και 2014 σαν πρώτες χρονιές εμπλοκής τους στο πρωτάθλημα ταχύτητας και αναβάσεων, επιτεύχθηκε με το παραπάνω! κατέκτησαν την τρίτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα στα αυτοκίνητα άνω των 2000 κυβικών εκατοστών, ενώ το 2014 και 2015 την πρώτη θέση στο group 5!


Το κόστος της ανακατασκευής των αυτοκινήτων, καθώς και το κόστος του αγωνιστικού εξοπλισμού του οδηγού και της ομάδας υποστήριξής του έχει ξεπεράσει μέχρι σήμερα τις 90,000 ευρώ! Το κόστος συντήρησης, εξέλιξης, ασφάλισης και ανταγωνιστικής συμμετοχής τους σε αγώνες υψηλών απαιτήσεων υπολογίζεται στις10,000 ευρώ κατ’ έτος.






 Από τα μέσα του 2016 οι δράσεις του επεκτάθηκαν και στον Εθελοντισμό στο Πυροσβεστικό Σώμα. Είναι ένας από τους 25 νέους Εθελοντές Πυροσβέστες που ανάμεσα τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις, το απαιτητικό και βαρύ πρόγραμμα των Αγώνων Αυτοκινήτου και την οικογένειά του, θα  συμμετέχει στην πυροπροστασία της ευρύτερης περιοχής των Κροκεών του Δήμου Ευρώτα όπου και ανήκει ως Εθελοντής. 


Σήμερα, σαραντάρης πια καταξιωμένος στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου με αμέτρητες διακρίσεις και καθολική αναγνώριση στο χώρο, επιθυμεί παράλληλα με τους αγώνες να βοηθήσει στην οδική ασφάλεια της χώρας με διαλέξεις σε σχολεία και οπουδήποτε τους ζητηθεί, καθώς και τη δημιουργία ενός μουσείου όπου θα εκτίθενται αγροτικά και  βιομηχανικά μηχανήματα , αυτοκίνητα και δίκυκλα άλλων εποχών για να μαθαίνουν οι νεότερες γενιές και να θυμούνται οι παλαιότεροι!

Σχόλια